X
سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ۱۴:۲۸ ۱۶۲
طبقه بندی: خدمات معاونت های تخصصی وزارت
چچ
بررسی و پاسخگویی به شکایات مردمی

بررسی و پاسخگویی به شکایات مردمی

 بررسی شکایات مردمی به صورت حضوری و الکترونیکی

قوانین و مقررات بالادستی:

قانون نظام صنفی، قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان، قانون تعزیرات حکومتی و ابلاغیه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل های مرتبط
مدارک مورد نیاز:

 فاکتور خرید یا قرارداد- کپی کارت شناسایی صاحب فاکتور یا وکالتنامه وکیل ذیربط- تکمیل فرم شکواییه- مشخصات دقیق مشتکی عنه و شرح شکایت

No Cache
Generate time: 1.2356813748678
Query time: 0.44868771235148