X
شنبه, ۲۴ دی ۱۳۸۴ ۱۶:۱۰ ۱۰۷۴۰
چچ
مشخصات پژو 206 اس.دی یا صندوق دار(آریان)

مشخصات پژو 206 اس.دی یا صندوق دار(آریان)


 پژو آریان، خودرویی صندوقدار در خانواده محصول 206 است، این خانواده شامل خودرو های هاچ بک، استیشن و کوپه بوده و تکوین این خودرو صندوقدار از سوی شرکت ایران خودرو، سبد این خانواده را تکمیل می کند، این خودرو اولین خودرو در کلاس ابعادی b/c و خانواده محصولات 206 است که بصورت مبنا cng(علاوه برنوع بنزینی) جهت تولید انبوه طراحی شده است.
 در بیان مشخصات کلی پژو 206 اس.دی باید گفت که ابعاد این خودرو از چهار هزار و 187میلی متر"طول" (353mm بیش از206 هاچ بک)، "عرض" یک هزار و 655 میلی متر و یک هزار و 456 "ارتفاع" تشکیل شده است و فضای صندوق آن 450lit می باشد.
استانداردهای پژو 206 اس.دی مطابق با تمام استانداردهای (eec) همزمان با اروپا در سال 2006 و اخذ تائید نوع خودرو از اتحادیه اروپا اعلام و دستیابی به استانداردهای دیگری علاوه برنیازمندیهای قوانین اروپایی جهت بازارهای دیگر مانند: تطابق با سطح صدای داخل خودرو براساس استانداردهای کشور روسیه،‌ دستیابی به استانداردgs در تصادف از عقب که دارای شرایط دشوارتری نسبت به استانداردهای اروپا است، eec standard: 1100 kg barrier, 38 km/h impact speed، gs standard: 1800 kg barrier, 50 km/h impact speed و تطابق با استاندارد euro iv در ارتباط با سطح آلودگی در این خودرو رعایت شده است.
بدنه 206 اس.دی بنحوی است که قابلیت استفاده در نوع cng را دارد و در این خودرو، افزایش استحکام بدنه (torsion & bending) بواسطه نوع طراحی آن (box3 ) که در نتیجه کاهش سطح صدای بدنه (body cracking noise) و افزایش طول عمر خودرو (durability) را نسبت به 206 هاچ بک موجب شده است.
همچنین بدنه 206 صندوق دار با توجه به مقاومت خود در برابر خوردگی (corrosion) بمدت 12 سال گارانتی است و با تمام استانداردهای تصادف و ایمنی تطابق دارد.
در خصوص موتور پژو206 اس.دی باید گفت که این مدل اولین خودرو ساخت داخل با موتور euro 4 و با دو نوع موتور است. نسل جدید موتور tu5 (حجم 1600cc) در این خودرو با قدرت 110 hpو در چهار نوع با سطح آلودگی euro 4 متناسب با بنزین اکتان 95 جهت تعدادی از کشورهای صادرات، با سطح آلودگی euro 4 متناسب با بنزین ایران جهت بازار داخل (نوع منحصر بفرد)، با سطح آلودگی euro 3 برای برخی دیگر از کشورهای صادرات و با نوع سوخت پایه cng تولید خواهد شد.
در موتور tu5 مصرف سوخت در اتوبان 4/5، سیکل ترکیبی 6/6 و برای سیکل شهری 8/8 لیتر در هر 100 کیلومتر می باشد.
نسل دیگری از 206 صندوق دار برگرفته از نسل جدید موتور tu3 (حجم 1400cc) و در دو نوع با سطح آلودگی euro 4 و سطح آلودگی euro3 تولید خواهد شد که مصرف سوخت آن هفت لیتر در هر 100 کیلومتر است.
سیستم تعلیق 206 صندوق دار متناسب با شرایط جاده های هموار(non rough road)، شرایط جاده های ناهموار (rough road) و همچنین در چندین حالت برای شرایط وزنی متفاوت ناشی از تفاوت وزن موتور، گیربکس، مخزن cng و سیستم کولردار بهینه سازی و تنظیم خواهد شد.
موارد فوق سبب وجود 9 نوع سیستم تعلیق جلو و 10 نوع سیستم تعلیق عقب در خودرو پژو206 اس.دی شده است که نتیجه آن در عملکرد فرمان پذیری ((handling و آسایش سرنشین در هنگام رانندگی (ride) بمراتب بهتر از 206 هاچ بک می باشد.
انواع مختلف 206 اس.دی دردو سطح تجهیزات به بازار عرضه خواهد شد و هر دو نوع گیربکس دستی و اتوماتیک در محصول قابل ارائه می باشد، تنوع های ذکر شده در سیستمهای مختلف محصول و همچنین در نظر گرفتن شرایط کشورهای مختلف هدف، تعریف و تکوین 19 نوع مختلف از پژو 206 صندوق دار را سبب گردیده است.
براساس این گزارش ماموریت محصول 206 صندوقدار sd از سوی شرکت ایران خودرو،‌ طراحی و تولید خودرویی با استفاده از brand پژو به منظور ایجاد تنوع بدنه در مدل خودروی پژو 206 به گونه ای که در حاشیه بالایی قیمتی پژو 206 هاچ بک قرار گرفته و دارای قابلیت رقابت با خودروهای روز بازارهای صادراتی از نظر سطح کیفیت زیبایی و مدرن بودن استایل? تکنولوژِی و قیمت باشد، اعلام شده است.
پس از پژو پارس، خودرو پژو اس.دی (آریان) دومین تجربه همکاری مشترک با شرکت پژو در ارائه یک خودرو جدید است، اما حجم زیاد تغییرات و تنوع محصول و همچنین اهداف صادراتی این محصول دربازارهای هدف، پیچیدگی و تفاوت خاصی را درتعریف و تکوین این محصول جدید به وجود آورده است.
یادآور می شود که ایده اصلی این پروژه استفاده از پلت فرم موفق پژو 206 و توسعه خودریی صندوقدار متناسب با علاقه مندی و نیازهای خانواده های ایرانی و کشورهای هدف برای صادرات از اواخر سال 1381 شروع شد.

 

 


 پژو آریان، خودرویی صندوقدار در خانواده محصول 206 است، این خانواده شامل خودرو های هاچ بک، استیشن و کوپه بوده و تکوین این خودرو صندوقدار از سوی شرکت ایران خودرو، سبد این خانواده را تکمیل می کند، این خودرو اولین خودرو در کلاس ابعادی b/c و خانواده محصولات 206 است که بصورت مبنا cng(علاوه برنوع بنزینی) جهت تولید انبوه طراحی شده است.
 در بیان مشخصات کلی پژو 206 اس.دی باید گفت که ابعاد این خودرو از چهار هزار و 187میلی متر"طول" (353mm بیش از206 هاچ بک)، "عرض" یک هزار و 655 میلی متر و یک هزار و 456 "ارتفاع" تشکیل شده است و فضای صندوق آن 450lit می باشد.
استانداردهای پژو 206 اس.دی مطابق با تمام استانداردهای (eec) همزمان با اروپا در سال 2006 و اخذ تائید نوع خودرو از اتحادیه اروپا اعلام و دستیابی به استانداردهای دیگری علاوه برنیازمندیهای قوانین اروپایی جهت بازارهای دیگر مانند: تطابق با سطح صدای داخل خودرو براساس استانداردهای کشور روسیه،‌ دستیابی به استانداردgs در تصادف از عقب که دارای شرایط دشوارتری نسبت به استانداردهای اروپا است، eec standard: 1100 kg barrier, 38 km/h impact speed، gs standard: 1800 kg barrier, 50 km/h impact speed و تطابق با استاندارد euro iv در ارتباط با سطح آلودگی در این خودرو رعایت شده است.
بدنه 206 اس.دی بنحوی است که قابلیت استفاده در نوع cng را دارد و در این خودرو، افزایش استحکام بدنه (torsion & bending) بواسطه نوع طراحی آن (box3 ) که در نتیجه کاهش سطح صدای بدنه (body cracking noise) و افزایش طول عمر خودرو (durability) را نسبت به 206 هاچ بک موجب شده است.
همچنین بدنه 206 صندوق دار با توجه به مقاومت خود در برابر خوردگی (corrosion) بمدت 12 سال گارانتی است و با تمام استانداردهای تصادف و ایمنی تطابق دارد.
در خصوص موتور پژو206 اس.دی باید گفت که این مدل اولین خودرو ساخت داخل با موتور euro 4 و با دو نوع موتور است. نسل جدید موتور tu5 (حجم 1600cc) در این خودرو با قدرت 110 hpو در چهار نوع با سطح آلودگی euro 4 متناسب با بنزین اکتان 95 جهت تعدادی از کشورهای صادرات، با سطح آلودگی euro 4 متناسب با بنزین ایران جهت بازار داخل (نوع منحصر بفرد)، با سطح آلودگی euro 3 برای برخی دیگر از کشورهای صادرات و با نوع سوخت پایه cng تولید خواهد شد.
در موتور tu5 مصرف سوخت در اتوبان 4/5، سیکل ترکیبی 6/6 و برای سیکل شهری 8/8 لیتر در هر 100 کیلومتر می باشد.
نسل دیگری از 206 صندوق دار برگرفته از نسل جدید موتور tu3 (حجم 1400cc) و در دو نوع با سطح آلودگی euro 4 و سطح آلودگی euro3 تولید خواهد شد که مصرف سوخت آن هفت لیتر در هر 100 کیلومتر است.
سیستم تعلیق 206 صندوق دار متناسب با شرایط جاده های هموار(non rough road)، شرایط جاده های ناهموار (rough road) و همچنین در چندین حالت برای شرایط وزنی متفاوت ناشی از تفاوت وزن موتور، گیربکس، مخزن cng و سیستم کولردار بهینه سازی و تنظیم خواهد شد.
موارد فوق سبب وجود 9 نوع سیستم تعلیق جلو و 10 نوع سیستم تعلیق عقب در خودرو پژو206 اس.دی شده است که نتیجه آن در عملکرد فرمان پذیری ((handling و آسایش سرنشین در هنگام رانندگی (ride) بمراتب بهتر از 206 هاچ بک می باشد.
انواع مختلف 206 اس.دی دردو سطح تجهیزات به بازار عرضه خواهد شد و هر دو نوع گیربکس دستی و اتوماتیک در محصول قابل ارائه می باشد، تنوع های ذکر شده در سیستمهای مختلف محصول و همچنین در نظر گرفتن شرایط کشورهای مختلف هدف، تعریف و تکوین 19 نوع مختلف از پژو 206 صندوق دار را سبب گردیده است.
براساس این گزارش ماموریت محصول 206 صندوقدار sd از سوی شرکت ایران خودرو،‌ طراحی و تولید خودرویی با استفاده از brand پژو به منظور ایجاد تنوع بدنه در مدل خودروی پژو 206 به گونه ای که در حاشیه بالایی قیمتی پژو 206 هاچ بک قرار گرفته و دارای قابلیت رقابت با خودروهای روز بازارهای صادراتی از نظر سطح کیفیت زیبایی و مدرن بودن استایل? تکنولوژِی و قیمت باشد، اعلام شده است.
پس از پژو پارس، خودرو پژو اس.دی (آریان) دومین تجربه همکاری مشترک با شرکت پژو در ارائه یک خودرو جدید است، اما حجم زیاد تغییرات و تنوع محصول و همچنین اهداف صادراتی این محصول دربازارهای هدف، پیچیدگی و تفاوت خاصی را درتعریف و تکوین این محصول جدید به وجود آورده است.
یادآور می شود که ایده اصلی این پروژه استفاده از پلت فرم موفق پژو 206 و توسعه خودریی صندوقدار متناسب با علاقه مندی و نیازهای خانواده های ایرانی و کشورهای هدف برای صادرات از اواخر سال 1381 شروع شد.

 

 

آدرس کوتاه شده: