X
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ۱۰:۵۱ ۳۹۶
چچ

دستورالعمل اجرایی مکاتبات اداری و نظام دبیرخانه بدون کاغذ و یکپارچه

با توجه به اینکه دولت الکترونیک پیشرو، موجب افزایش کارایی دولت خواهد شد و این مهم با عنایت به سند برنامه دولت الکترونیک که چهار محور اصلی قانون (نهاد)، داده ها، فرهنگ (آموزش) و فرآیند و تعامل پذیری بین این موارد برای کاهش بروکراسی، هزینه مصرف کاغذ و سایر منابع مانند نیروی انسانی را در بر خواهد داشت، می توان به نقش فناوری اطلاعات در تسهیل و تسریع ارتباطات و تصمیم سازی و تصمیم گیری اشاره کرد.
-
مرجع صادرکننده: اداره کل منابع انسانی و رفاه
شماره: 6036
تاریخ تصویب: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
تاریخ ابلاغ: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
تاریخ اعتبار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
محدوده شمول: کلیه واحدهای ستادی، استانی و دستگاههای وابسته که از سیستم مکاتبات اداری در وزارت استفاده می کنند
فایل ضمیمه
No Cache
Generate time: 2.720973332723
Query time: 1.9941579500834