• اداره اعتبارات

      اداره اعتبارات

        1- دریافت و بررسی قانون بودجه و قوانین و مصوبات و صدور بخشنامه و دستورالعمل های اجرایی بودجه ایی و مالی.

        2- پیگیری جهت وصول تخصیص در موافقتنامه های صادره سازمان برنامه و بودجه ازطریق دفتر بودجه.

        3- پیاده سازی قوانین بودجه ای اعم از قانون بودجه- تخصیص- سهمیه بندی ها و موافقنامه های صادره در دفاتر اعتباری نرم افزار در ردیف های بودجه ای و اختصاصی و ....

        4- تطبیق و کنترل براعتبار مصوب و تخصیص صحیح اعتبار.

        5- پیاده سازی قید اصلاحات تخصیصی- بودجه ای- موافقنامه ای و سهمیه ای در سیستم اعتبارات.

        6- به کارگیری سرفصل های استاندارد و ابلاغی به تفکیک هر برنامه و ثبت.

        7- جذب منابع بودجه ای از خزانه داری کل به وسیله صدور درخواست وجه.

        8- نظارت و کنترل به کلیه وجوهات دریافتی از نمایندگی خزانه با درخواست وجه ارسالی به خزانه .

        9- پیاده سازی دریافتی های بودجه ای و درآمدی در سیستم اعتبارات.

        10-  تنظیم درخواست وجه از خزانه به موجب تخصیص ابلاغی.

        11-  پیگیری تخصیص اعتبارات هزینه ای و تملک دارایی های سرمایه ای.

        12-  تکمیل درخواست وجه با توجه به ارسال تخصیص های دریافتی از دفتر بودجه و اخذ امضا ها و تحویل به نماینده خزانه.

        13-  ثبت اطلاعات دریافتی و اعلامیه های درخواست وجه و ابلاغیه ها و تائیدیه های خزانه.

        14-  تأمین اعتبار اسناد واصله اعم از هزینه ایی، علی الحساب، تنخواه و ... براساس مقام مجاز

        15-  پیگیری در خصوص اخذ موافقت نامه ها از طریق بودجه.

        16- کنترل تمامی پرداخت ها با توجه به سقف اعتبار مصوب و تخصیص برنامه و فصول مربوطه.

        17- تطابق تفریغ حسابداری با تفریغ اعتبارات هرماهه و پیگیری موارد اختلاف تا حصول نتیجه.

        18-  تهیه گزارش ماهیانه به ریز مواد ردیف های مربوطه جهت ارائه به دفتر بودجه و مدیریت محترم.

        19-  تهیه گزارشات و پیش بینی های مربوط به هزینه های وزارتخانه و مشارکت در تهیه و تنظیم بودجه دستگاه اجرایی با دفتر بودجه . 

        20- ارسال ابلاغ اعتبار به استان ها.

        21- پاسخگویی به مکاتبات داخلی و خارجی دستگاه.

        22 - به هزینه منظور نمودن تنخواه های عاملین ذیحسابی و اعلام مانده پرداختی دریافتی جهت تسویه براساس فصول مربوطه.

        23-  پاسخگویی به ارباب رجوع و پرسنل دستگاه در خصوص مطالبات و پرداخت ها .

        24- سایر امور ارجاعی از طرف مدیریت محترم امورمالی.

ستاد خبری مرکز حراست وزارتخانه

88846668

آدرس :

تهران، خیابان کریمخان، خیابان استاد نجات الهی، خیابان سمیه، نبش کوچه پورموسی، وزارت صنعت، معدن و تجارت

کد پستی :

1599691379

تلفن :

81771-81761

پست الکترونیک :

info@mimt.gov.ir

مجموع بازدیدها : 236,693,983
تعداد بازدید امروز : 9,554
تعداد بازدید دیروز : 52,516
تعداد بازدید هفته : 161,472
تعداد بازدید این ماه : 810,849
آخرین به روزرسانی : 1399/05/20 23:34

کلیه حقوق متعلق به وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد.