• اداره دریافت و پرداخت

      اداره دریافت و پرداخت

        1- کلیه پرداخت های پرسنلی از قبیل حقوق، مزایا، اضافه کاری، خارج از شمول، طرح تمام وقتی، فوق العاده مدیریت، هزینه سفر و نقل مکان، بازخرید سنوات خدمت، پاداش سنوات، شهریه کلاس های آموزشی، دیون و سایر پرداخت ها و مطالبات و صدور فیش حقوقی.

        2- صدور گواهی حقوق و گواهی ضمانت وام جهت پرسنل رسمی، پیمانی و قراردادی برای کلیه بانک ها، صندوق های قرض الحسنه و بنگاه های اقتصادی.

        3- صدور کلیه چک ها برای همه حساب ها بصورت جداگانه.

        4- دریافت ضمانت نامه بانکی و صدور اسناد مربوط.

        5- کلیه مکاتبات مربوط به دریافت و پرداخت و ارسال کلیه چک ها.

        6- صدور مفاصا حساب برای کلیه افرادی که بازنشسته یا انتقال می یابند (در صورت نیاز) .

        7- پاسخگویی سریع و درست به ارباب رجوع و همکاران.

        8- اعمال کسورات ناشی از بدهی های معوق براساس نامه های دریافتی از مراجع قضایی و موسسات مالی.

        9- محاسبه عائله مندی و حق اولاد بازنشستگان و موظفین.

        10- پرداخت کمک هزینه ازدواج و فوت.

        11- اصلاحات و کسور مربوط به بیمه خدمات درمانی.

        12- تنظیم و ارسال کلیه لیست های بیمه.

        13- تنظیم و ارسال لیست های بازنشستگی و فرم ارسال به سازمان بازنشستگی.

        14- تنظیم و ارسال اظهارنامه های مالیاتی به امور مالیاتی.

ستاد خبری مرکز حراست وزارتخانه

88846668

آدرس :

تهران، خیابان کریمخان، خیابان استاد نجات الهی، خیابان سمیه، نبش کوچه پورموسی، وزارت صنعت، معدن و تجارت

کد پستی :

1599691379

تلفن :

81771-81761

پست الکترونیک :

info@mimt.gov.ir

مجموع بازدیدها : 236,692,629
تعداد بازدید امروز : 8,200
تعداد بازدید دیروز : 52,516
تعداد بازدید هفته : 160,118
تعداد بازدید این ماه : 809,495
آخرین به روزرسانی : 1399/05/20 23:34

کلیه حقوق متعلق به وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد.