• اداره دفتر اداری و تنظیم حسابها

      اداره دفتر اداری و تنظیم حسابها

        1- کنترل سرفصل حسابداری اسناد هزینه ای و عاملیت ها .

        2- صدور سند و تبدیل اسناد (موقت به دائم و نگهداری "بایگانی") آنها .

        3- کنترل و اصلاح مغایرت موجود بین دفاتر اعتبارات و تنظیم حساب ها .

        4- کنترل و اصلاح مغایرت موجود بین دفاتر صدور چک و تنظیم حساب ها .

        5- پویش اسناد از طریق فیزیک اسناد در نرم افزار و اسکن ضمائم و مدارک اسناد مالی .

        6- عملیات مغایرت بانکی حساب ها بین صورت حساب بانک و معین بانک و رفع مغایرت های بانکی با صدور اسناد اصلاحی .

        7- تهیه صورتحساب ابطال چک های بین راهی و واریز آن به خزانه .

        8- تهیه گزارشات بدهی های سنواتی و صدور اسناد حسابداری و اصلاح مانده بستانکار حساب های سنواتی .

        9- دریافت و استرداد مبالغ سپرده و تمرکز آن در خزانه .

        10- تهیه صورتحساب نهایی ماهانه پس از انجام اصلاحات .

        11- صدور اسناد حسابداری در قالب قوانین و مقررات .

        12- تهیه و تنظیم صورت های مالی در چارچوب دستورالعمل ها و قولنین مقررات مربوط .

        13- پیگیری اقلام سنواتی در جهت شفاف سازی صورت های مالی .

        14- ارائه گزارش های مالی در چارچوب قوانین و مقررات به دستگاه های نظارتی .

        15- پاسخگویی به کلیه مکاتبات و پیگیری های لازم در خصوص امور محوله . 

        16- نگهداری و تحویل و تحول امور مربوطه به سپرده  ها .

         17 - تهیه و تنظیم دفاتر تحویل و تحول ذیحساب ها .

ستاد خبری مرکز حراست وزارتخانه

88846668

آدرس :

تهران، خیابان کریمخان، خیابان استاد نجات الهی، خیابان سمیه، نبش کوچه پورموسی، وزارت صنعت، معدن و تجارت

کد پستی :

1599691379

تلفن :

81771-81761

پست الکترونیک :

info@mimt.gov.ir

مجموع بازدیدها : 236,693,156
تعداد بازدید امروز : 8,727
تعداد بازدید دیروز : 52,516
تعداد بازدید هفته : 160,645
تعداد بازدید این ماه : 810,022
آخرین به روزرسانی : 1399/05/20 23:34

کلیه حقوق متعلق به وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد.