• ”آذین خودرو” همکاری مشترک خود با شرکت ” ترن” فرانسه را آغاز کرد.

      ”آذین خودرو” همکاری مشترک خود با شرکت ” ترن” فرانسه را آغاز کرد.

      ”آذین خودرو” همکاری مشترک خود با شرکت ” ترن” فرانسه را آغاز کرد.

      مهندس محمد رضا نجفی‌منش ، دبیر انجمن قطعهسازان خودرو ، در گفتوگو ایسناگفت : قرارداد همکاری مشترک ”آذین خودرو“ با شرکت فرانسوی ” ترن” در سفر قطعه‌سازان ایرانی به فرانسه امضا شده است.
      وی، هدف از این سفر را معرفی قطعه‌سازان عنوان کرد و گفت: جلب توجه قطعهسازان فرانسوی برای همکاری با خودروسازان ایرانی از اهداف این سفر بود.
      نجفی‌منش، هدف از این همکاری مشترک را نفوذ هر چه بیشتر ایران در بازارهای جهانی عنوان کرد و افزود: به علت اینکه منافع شرکتهای خارجی در همکاری مشترک با شرکتهای ایرانی دخیل میشود، آنها نظارت بیشتری بر شرکتهای داخلی داشته و سعی میکنند که تکنولوژی روز را در اختیار این شرکتها قرار دهند؛ در صورتی که در همکاری تحت لیسانس، سطح مراقبت و انتقال دانش فنی بسیار پائینتر بوده است.
      دبیر انجمن قطعه‌سازان خودرو، افزود: نخستین گام برای همکاری مشترک با شرکتهای خارجی، کسب دانش فنی است و در مرحله بعد، شرکت تحت لیسانس قرار میگیرد و در نهایت با شرکت خارجی همکاری مشترک خود را آغاز میکند.
      وی، تعداد شرکتهای تحت لیسانس را در ایران بیش از 20 شرکت قطعهسازی دانست و گفت: تفاوت دریافت دانش فنی و تحت لیسانس بودن در این است که در دریافت دانش فنی تنها میتوان به تکنولوژی محصول مورد نظر دست یافت، در حالیکه در تولید تحت لیسانس که با نام شرکت خارجی انجام میشود، میتوان به تکنولوژیهای جدید نیز دسترسی داشت.

      مهندس محمد رضا نجفی‌منش ، دبیر انجمن قطعهسازان خودرو ، در گفتوگو ایسناگفت : قرارداد همکاری مشترک ”آذین خودرو“ با شرکت فرانسوی ” ترن” در سفر قطعه‌سازان ایرانی به فرانسه امضا شده است. وی، هدف از این سفر را معرفی قطعه‌سازان عنوان کرد و گفت: جلب توجه قطعهسازان فرانسوی برای همکاری با خودروسازان ایرانی از اهداف این سفر بود. نجفی‌منش، هدف از این همکاری مشترک را نفوذ هر چه بیشتر ایران در بازارهای جهانی عنوان کرد و افزود: به علت اینکه منافع شرکتهای خارجی در همکاری مشترک با شرکتهای ایرانی دخیل میشود، آنها نظارت بیشتری بر شرکتهای داخلی داشته و سعی میکنند که تکنولوژی روز را در اختیار این شرکتها قرار دهند؛ در صورتی که در همکاری تحت لیسانس، سطح مراقبت و انتقال دانش فنی بسیار پائینتر بوده است. دبیر انجمن قطعه‌سازان خودرو، افزود: نخستین گام برای همکاری مشترک با شرکتهای خارجی، کسب دانش فنی است و در مرحله بعد، شرکت تحت لیسانس قرار میگیرد و در نهایت با شرکت خارجی همکاری مشترک خود را آغاز میکند. وی، تعداد شرکتهای تحت لیسانس را در ایران بیش از 20 شرکت قطعهسازی دانست و گفت: تفاوت دریافت دانش فنی و تحت لیسانس بودن در این است که در دریافت دانش فنی تنها میتوان به تکنولوژی محصول مورد نظر دست یافت، در حالیکه در تولید تحت لیسانس که با نام شرکت خارجی انجام میشود، میتوان به تکنولوژیهای جدید نیز دسترسی داشت.
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       

ستاد خبری مرکز حراست وزارتخانه

88846668

آدرس :

تهران، خیابان کریمخان، خیابان استاد نجات الهی، خیابان سمیه، نبش کوچه پورموسی، وزارت صنعت، معدن و تجارت

کد پستی :

1599691379

تلفن :

81771-81761

پست الکترونیک :

info@mimt.gov.ir

مجموع بازدیدها : 235,425,566
تعداد بازدید امروز : 2,774
تعداد بازدید دیروز : 34,682
تعداد بازدید هفته : 221,533
تعداد بازدید این ماه : 621,369
آخرین به روزرسانی : 1399/04/20 00:57

کلیه حقوق متعلق به وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد.