• دوشنبه مورخ 30 مهرماه

      اولین کارگاه تخصصی دیجیتال مارکتینگ در حوزه کسب و کار برگزار شد

      اولین کارگاه تخصصی دیجیتال مارکتینگ در حوزه کسب و کار برگزار شد

      مهمترین بخش بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ آنالیز و کنترل کیفیت فرایندهاست. اگر این اعمال به درستی صورت گیرند قطعا شرکت ها با بازدهی مناسب تری روبرو خواهند شد.

      اولین کارگاه آموزشی با عنوان " کارگاه تخصصی دیجیتال مارکتینگ و برندینگ در حوزه کسب و کار" روز دوشنبه مورخ 30مهرماه سالجاری با حضور حداکثری واحدهای تولیدی و صنعتی و همکاران در حوزه های مختلف در محل سالن شهید همت معاونت آموزش، پژوهش و فناوری تشکیل شد.

      به گزارش دفتر حمایت مالکیت صنعتی، هدف از تشکیل کارگاه مزبور به منظور آشنایی و ارتقاء سطح دانش روسا و مدیران ارشد سازمان­ها در فضای کسب و کار و همچنین انتقال دانش و تجربیات اساتید. در واقع براساس آنچه اساتید محترم در این خصوص بدان اشاره نمودند این طور نتیجه گرفته می شود که:

      اولا: دیجیتال مارکتینگ، برندینگ را در پی دارد و این برندینگ است که برای شما، فروش بیشتر و افزایش مشتری را به ارمغان می آورد.

      دوماً: چگونه برای کسب و کار خود استراتژی دیجیتال مارکتینگ تدوین کنیم ؟

      سوماً: چگونه از فضای آنلاین برای موفقیت کسب و کار خود استفاده کنیم ؟

      چهارماً: چگونه با بازاریابی دیجیتال، برندینگ کسب و کار خود را در فضای آنلاین بهبود دهیم ؟

      پنجماً: چگونه در فضای آنلاین مخاطب هدف خود را تعیین کنیم ؟

      ششماً: چگونه مخاطب هدف را در فضای آنلاین به کسب و کار خود علاقمند کنیم.

      دیجیتال برندینگ و مارکتینگ مهمترین بخش از بازاریابی به شمار آمده و یکی از ارکان مهم فروش محسوب می شود. دیجیتال برندینگ و مارکتینگ امروزه در دستور کار همه شرکت ها قرار گرفته است و شرکت ها واحد هایی به نام دیجیتال برندینگ و مارکتینگ تشکیل داده اند و از ابزار های بازاریابی آنلاین استفاده می کنند. ابزار های بازاریابی اینترنتی باعث می شود که مشتریان شرکت افزایش پیدا کنند و شرکت ها ارتباط بهتری با مخاطبانشان برقرار کنند. امروزه این ابزار های کاربردی باعث از بین رفتن تبلیغات سنتی شده و جایگزین مناسبی برای آن است.

      مدیران باید بتوانند اول استراتژی های بازاریابی اینترنتی را تدوین، سپس اجرا و پیاده کنند. مهمترین بخش بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ آنالیز و کنترل کیفیت فرایندهاست. اگر این اعمال به درستی صورت گیرند قطعا شرکت ها با بازدهی مناسب تری روبرو خواهند شد.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       

ستاد خبری مرکز حراست وزارتخانه

88846668

آدرس :

تهران، خیابان کریمخان، خیابان استاد نجات الهی، خیابان سمیه، نبش کوچه پورموسی، وزارت صنعت، معدن و تجارت

کد پستی :

1599691379

تلفن :

81771-81761

پست الکترونیک :

info@mimt.gov.ir

مجموع بازدیدها : 235,611,372
تعداد بازدید امروز : 27,718
تعداد بازدید دیروز : 39,961
تعداد بازدید هفته : 157,277
تعداد بازدید این ماه : 807,175
آخرین به روزرسانی : 1399/04/24 17:01

کلیه حقوق متعلق به وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد.