• منوی اصلی
    • رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی :

      بیان واقعیت ها، استراتژی رسانه ای وزارت صنعت، معدن و تجارت است

      بیان واقعیت ها، استراتژی رسانه ای وزارت صنعت، معدن و تجارت است

      رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در نشست با مدیران روابط عمومی سازمان ها و شرکت های تابعه گفت: بیان واقعیت ها، استراتژی رسانه ای وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان های مرتبط است.

      به گزارش شاتا، محمدرضا انواری در این نشست با بیان اینکه تلاش می کنیم فصل نوینی را در حوزه روابط عمومی و ارتباط موثر با رسانه ها آغاز کنیم، افزود: روابط عمومی و ارتباطات امری مشارکتی است و باید بخش های مختلف با هم افزایی و تعامل بیشتر برای تقویت حوزه ارتباطات تلاش کنند.
      وی با اشاره به اینکه تشریح درست مواضع و تبیین تصمیمات وزارتخانه در این شرایط الزامی است، تصریح کرد: مردم حق دارند از واقعیت ها مطلع باشند و انتشار اخبار واقعی در این حوزه ضرورت دارد.
      انواری، شناسایی نوع مخاطبان و رسانه، شناخت ابزار ها و تکنولوژی ارتباطی و اجتماعی و بیان واقعیت ها را ارکان حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی برشمرد و افزود: از رسانه ها باید به عنوان بازوانی توانمند برای نقد درست و حرکت به سوی رشد و تعالی بهره برد.
      وی در پایان ضمن تاکید دوباره بر مشارکتی بودن امور در حوزه روابط عمومی و رسانه گفت: باید از ظرفیت همه خبرنگاران و رسانه ها برای ایجاد فضایی پرنشاط و امید در جامعه بهره ببریم.
      در این جلسه همچنین هر یک از مدیران روابط عمومی سازمان ها و شرکت های تابعه دیدگاه های خود را در حوزه ارتباطات و روابط عمومی تشریح و پیرامون مسائل این حوزه تبادل نظر کردند.
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       

ستاد خبری مرکز حراست وزارتخانه

88846668

آدرس :

تهران، خیابان کریمخان، خیابان استاد نجات الهی، خیابان سمیه، نبش کوچه پورموسی، وزارت صنعت، معدن و تجارت

کد پستی :

1599691379

تلفن :

81771-81761

پست الکترونیک :

info@mimt.gov.ir

مجموع بازدیدها : 226,944,464
تعداد بازدید امروز : 8,065
تعداد بازدید دیروز : 27,249
تعداد بازدید هفته : 8,065
تعداد بازدید این ماه : 726,401
آخرین به روزرسانی : 1398/09/23 08:16

کلیه حقوق متعلق به وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد.