• رییس اداره امور کارگزینی : احد امن زاده
      احد امن زاده
      رییس اداره امور کارگزینی
       شرح وظایف و سوابق
      شرح وظایف :

      اهم وظایف اداره کارگزینی
      عنوان
      شرح فعالیت ها

      امور احکام کارگزینی

      تشکیل پرونده پرسنلی و ورود اطلاعات به سیستم مربوطه
      تهیه و تنظیم خلاصه پرونده استخدامی پرسنل وزارتخانه (رسمی ، پیمانی و قراردادی )
      رسیدگی به فرمهای تکمیل شده استخدامی و معرفی پرسنل واجد شرایط
      تهیه و تنظیم احکام کارکنان رسمی و پیمانی و احکام مربوط به انتقال ، ترمیم حقوق، مرخصی بدون حقوق، مرخصی ارتقاء طبقه و رتبه، ماموریت ، انتصاب
      مطالعه قوانین و مقررات مربوط به امور استخدامی و طرح طبقه بندی مشاغل و انطباق احکام صادره با موازین قانونی موجود
      انجام امور مربوط به استخدام ، تبدیل وضع استخدامی و معرفی افراد واجد شرایط خانواده شهداء ، امور ایثارگران جهت انجام مشاغل مورد نظر
      مطالعه و بررسی قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل
      انجام همکاریهای لازم جهت گردآوری اطلاعات لازم درامور پرسنلی و همکاری با مسئولان اموربه منظورتامین نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای وزارتخانه
      نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات اداری و قانون مدیریت خدمات کشوری

      امور قراردادهای پرسنلی

      انجام فرایند جذب و بکارگیری نیروهای قراردادی ، طرح و پروژه و مشاوره
      تشکیل پرونده پرسنلی و ورود اطلاعات به سیستم مربوطه
      تهیه و تنظیم خلاصه پرونده استخدامی پرسنل قراردادی
      تهیه و تنظیم احکام کارکنان قراردادی ، طرحی و پروژه ای ، تعیین محل خدمت ، صدور گواهی اشتغال و امور مربوطه به این کارکنان
      تهیه و تنظیم دستور العملهای مربوط به نحوه تنظیم قراردادهای پرسنلی
      امور اسناد و بایگانی
      شناسایی اسناد و اوراق راکد در کل مجموعه وزارتخانه
      تعیین تکلیف ( امحا و یا انتقال) اسناد مازاد و حسب ضوابط سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران
      جابجایی پرونده همکاران و کد بندی و ثبت در فضای موجود
      امور اسناد و بایگانی
      کد گذاری تمامی پرونده های پرسنلی و جاگذاری در قفسه موجود
      در اختیار گذاشتن پرونده به کارشناسان مربوطه
      مکاتبه با ادارات و سازمانها و ارگانها در خصوص نقل و انتقال پرونده های پرسنلی
      بازسازی پرونده های آسیب دیده و مستعمل
      امور حضور و غیاب
      نظارت بر ورود و خروج و حضور و غیاب پرسنل
      تهیه تاییدیه کارکرد کارکنان و مامورین
      انجام امور مربوط به مرخصی، اضافه کار، ماموریتهای روزانه
      اعلام ذخیره مرخصی کارکنان
      کنترل غیبتهای غیرموجه ، تاخیر کارکنان
      انجام امور مربوط به ماموریتهای داخلی و تایید آنها
      بروز رسانی اطلاعات و آمار مربوطه و ارائه گزارش به هنگام نیاز
      امور رسیدگی به دعاوی
      رسیدگی و بررسی کلیه مکاتبات حقوقی و شرکت در جلسات مربوطه و دفاع از منافع دستگاه بر اساس مستندات – تنظیم لوایح دفاعیه
      انجام مکاتبات مربوط به هیأتهای رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و ابلاغ آراء صادره از مراجع قضایی

      امور مامورین

      انجام مکاتبات مربوط به ماموریت و انتقال نیرو به وزارتخانه و بالعکس
      تهیه و تنظیم استعلامات مربوط به گزینش و حراست
      تشکیل پرونده و تهیه و تنظیم خلاصه پرونده استخدامی برای مامورین به وزارتخانه
      بروز رسانی آمار مامورین
      ارائه گزارش و اعلام نظر کارشناسی در خصوص ماموریت و انتقال نیرو به وزارتخانه و بالعکس
      سوابق اجرایی :

      -

      سوابق علمی تحقیقاتی :

      -

      مسئولیت های جانبی :

      -

      فعالیتهای فرهنگی و آموزشی :

      -

      جوایز و نشان ها :

      -

      اطلاعات تماس
      تلفن تماس :81762478نمابر :88312445

      -

ستاد خبری مرکز حراست وزارتخانه

88846668

آدرس :

تهران، خیابان کریمخان، خیابان استاد نجات الهی، خیابان سمیه، نبش کوچه پورموسی، وزارت صنعت، معدن و تجارت

کد پستی :

1599691379

تلفن :

81771-81761

پست الکترونیک :

info@mimt.gov.ir

مجموع بازدیدها : 240,357,153
تعداد بازدید امروز : 43,824
تعداد بازدید دیروز : 57,567
تعداد بازدید هفته : 262,906
تعداد بازدید این ماه : 376,656
آخرین به روزرسانی : 1399/08/07 17:33

کلیه حقوق متعلق به وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد.